Vi rekrutterer! Se ledige stillinger

Tips en venn om "Proteinfabrikken"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

RED Gruppen
Case

Proteinfabrikken

Utfordring

Tapt posisjon og salg i nettbutikk, som følge av økt konkurranse online fra internasjonale merkevarer.

Resultatet

211% økt inntekt fra søk. 585% økt inntekt fra Facebook


PF strategi

Hvordan vi gjorde det

Implementerte performance marketing-strategi, som betyr:

  • Etablerte klare mål
  • Kontinuerlig måling
  • Kontinuerlig optimalisering av alle tiltak
  • Fleksibelt budsjett mellom kanaler. Allokering av ressurser til de tiltak som gir best effekt.

En nøkkelstrategi for å oppnå raske resultater var å ta tak i lavt hengende frukt på tvers av flere kanaler, i stedet for å forsøke og optimalisere 100% fra første dag. Dette er som regel den mest kostnadseffektive taktikken, som også gir størst avkastning på kort tid. Dette ga oss et solid fundament til å kunne optimalisere mot ytterligere resultater i alle kanaler.

"Vi gikk fra negativ trend til dobbelt salg i nettbutikken"

Egil Berli-Johnsen, Salgssjef, Proteinfabrikken
Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler