Vi rekrutterer! Se ledige stillinger

Tips en venn om "Presentasjoner fra RED Performance på Performance-konferansen"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

Presentasjoner fra RED Performance på Performance-konferansen

Performance-konferansen er et av arrangementene som har bidratt til at RED er et av de mestvinnende byråene opp gjennom tidene. Konferansen er et faglig arrangement for de som jobber innen performance marketing. Det er en dag fylt med flere foredrag og muligheter til å diskutere spennende tema og nyheter innen bransjen. I år var dette et heldigitalt arrangement. På denne siden finner du RED Performance sine siste foredrag fra konferansen.

 

Jobb med effekt, ikke kun effektivitet på betalt søk

Isabel presenterte viktigheten av å etablere et kostnadsbilde når man arbeider med leads gjennom betalt søk. Ved å ha diskusjoner og innsikt på dette fra kunden åpner det opp muligheter på hvor synlig kunden kan, og potensielt bør være for å jobbe lønnsomt og strategisk.

Ta kontakt for en prat om betalte medier:
Isabel Nøstvik Risheim | isabel@redperformance.no | +47 41689686

 


1.parts data – det nye gullet

Førstepartsdata – fra innsamlede, ubrukte e-postlister til verktøy for personalisering av all digital tilstedeværelse. Hanne presenterte endringer i markedet som gjør førstepartsdata viktigere enn noen gang.

Ta kontakt for en prat om din digitale tilstedeværelse:
Hanne Øijord Haugan | hanne@redperformance.no | +47 92455119

 


Performance som presterer

Vi har blitt kjempegode på å drive trafikk, men vi er ikke like gode på mottaket. Kristin presenterte viktigheten av å ha et godt mottak og hva som er suksesskriteriene for en god landingsside. Performance som presterer handler om å skape gode brukeropplevelser. Dette er noe Google også vektlegger i stadig større grad. På nyåret ruller de ut Page Experience Update som har til hensikt å belønne nettsider som skaper en god opplevelse for brukeren. Kristin går gjennom hva oppdateringen innebærer og hvordan dere kan rigge dere for å møte den.

Ta kontakt for en prat om CRO eller SEO:
Kristin Nygaard Anker-Rasch | kristin@redperformance.no | +47 48404739

 


 

Her finner du våre presentasjoner fra Performance Awards 2019

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler