Hva er RMF – RED Measurement Framework?
Red Measurement Framework er et verktøy som måler og illustrerer forbrukerens kjøpsprosess hos våre respektive klienters nettsteder. Videre belyser innsikten hvordan vi best mulig stimulerer til forflytning mot kjøp gjennom ulike kampanjer, kanaler, innhold og budskap.
RMF gir dypere innsikt og smartere effektmåling i forflytting av forbrukergrupper mot kjøp, især i tidligere stadier i kjøpsprosessen som tidligere har vært vanskelig og kostbart å måle.
Red Measurement Framework, forkortet RMF, er en tre-stegs prosess:
- I dialog med klientene defineres forbrukerens reise gjennom kjøpsprosessens stadier.
- Forbrukerens reise måles ved å etablere relevant datainnsamling i henhold til et regelsett utarbeidet med klienten.
- Resultatet, en totaloversikt over kundereisen, illustreres ved hjelp av dashboards som umiddelbart kan omsettes til handling hos analytikere, rådgivere og spesialister, samt hos klienten selv.
Ønsker du å høre mer om hva RMF kan gjøre for din bedrift?