Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Webforum 2015 – CRO & Google Analytics"

Tips en venn om "Webforum 2015 – CRO & Google Analytics"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

Webforum 2015 – CRO & Google Analytics

Konverteringoptimering er noe av det viktigste du kan jobbe mot. Det handler om å øke effekten av all trafikk inn til nettstedet.

På webforum 2015 presenterte vi en modell for å jobbe strategisk med konverteringsoptimering samt en presentasjon om driverne for å føre besøkende gjennom kjøpstrakten.

Last ned presentasjonene her:

Magnus Nilsson – Jobbe strategisk med konvertering
Kim Yngland & Magnus Bøe – CRO Master Class

Sjekk også ut Magnus Strømnes Bøe sin presentasjon om hvordan bruke Google Analytics, ikke bare som et rapporteringsverktøy, men å bruke analysen til å gjøre reelle tiltak:

Magnus Strømnes Bøe – Målingseffekten

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner i selskapet.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler