4 tips til å treffe de riktige menneskene gjennom Twitter-annonser - RED Performance
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "4 tips til å treffe de riktige menneskene gjennom Twitter-annonser"

Tips en venn om "4 tips til å treffe de riktige menneskene gjennom Twitter-annonser"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

4 tips til å treffe de riktige menneskene gjennom Twitter-annonser

twitter ads smartphoneI november kom den etterlengtede nyheten om at Twitter-annonsering er tilgjengelig i Norge. Vi har tidligere skrevet et innlegg om hva du kan bruke Twitter-annonsering til, og nå skal vi gå nærmere inn på hvordan du kan målrette Twitter-annonseringen din på best mulig måte. Kanalen tilbyr nemlig mange spennende og unike segmenteringsmuligheter. Vi ser litt nærmere på de mest interessante:

 

Målrett ved bruk av søkeord

Her kan du målrette annonsene mot brukere som søker etter eller tvitrer ord du har definert. For eksempel: Selger du et produkt som er relevant til et arrangement? Legg inn arrangementet som søkeord og du treffer brukere som søker etter eller tvitrer om arrangementet.

 

 

Finn brukere som ligner følgere

Denne funksjonen gjør det mulig å målrette annonsene mot brukere som ligner på følgere av en konto. Du vil altså ikke nødvendigvis nå de som følger kontoen, men brukere som ligner disse (såkalte lookalikes).

 

 

Segmenter på interesser

Twitter gir oss mulighet til å segmentere på et omfattende valg av interesser. I de fleste kategoriene går de ganske spesifikt til verks, så her er det bare å velge og vrake!

twitter ads interests

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bruk egendefinerte publikum

Denne muligheten er ganske lik den man har på Facebook. Her kan du målrette annonser mot lister som inneholder e-postadresser, Twitter ID eller mobilannonserings-ID.

 

 

Lyst til å teste ut Twitter-annonser for din bedrift?

Ta kontakt med oss i RED Performance hvis du ønsker et uforpliktende tilbud på annonsering med Twitter. Vi kan hjelpe deg å sette opp annonseringen, kjøre kampanjer eller bare teste ut om dette er noe for din bedrift. Kontakt oss her.

Portrett av Henriette Grøstad

Skrevet av Henriette Grøstad

Henriette har tidligere jobbet som markedsanalytiker i Egmont, og har en master i strategisk markedsføringsledelse. Hun jobber nå som betalte medier-spesialist med spesialisering innenfor annonsering i AdWords og på sosiale medier.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler