Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "SMX Stockholm 2012 – Remarketing: Efficient or Intrusive?"

Tips en venn om "SMX Stockholm 2012 – Remarketing: Efficient or Intrusive?"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

RED Gruppen

SMX Stockholm 2012 – Remarketing: Efficient or Intrusive?

Remarketing: Efficient or Intrusive from magnusboe

English reading visitors

Here is my presentation from SMX Stockholm 2012.

SMX Stockholm 2012 – Remarketing-foredrag

I dag har jeg hatt gleden av å holde foredrag på SMX Stockholm 2012 om remarketing. De viktigste punktene fra foredraget er å holde seg innenfor 4 etiske kjøreregler. samt sikre 7 steg av prosessen for å gjøre det effektivt.
Stockholm City Hall

4 etiske kjøreregler for remarketing

7 steg for å gjøre god remarketing

  1. Vit hva som skal fikses
  2. Velg et godt system
  3. Segmenter
  4. Sett cookie varighet
  5. Sett frekvens
  6. Lag godt materiell
  7. Ha en smart dialog med publikum

Av

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner og leder eide og fortjente medier-avdelingen.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler