Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Smartere remarketing og attribusjon"

Tips en venn om "Smartere remarketing og attribusjon"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

Smartere remarketing og attribusjon

Last ned presentasjonen fra foredraget Smartere remarketing og attribusjon av Magnus Strømnes Bøe som ble holdt på ANFO Adtech Programmatisk 15. juni 2017.

Last ned PDF

Kort oppsummering av foredraget

Hvordan bruke programmatisk til å sette verdi på ikke-konverterende, men likevel viktig trafikk.

Programmatisk er en smartere måte å kjøpe annonsering på, men kan også brukes til å delvis løse utfordringen med å sette verdi på trafikk som ikke utfører et kjøp eller gjør en konvertering som involverer kroner og øre. Magnus går gjennom et konsept som tar i bruk programmatisk for å løse attribusjonsmåling.

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner i selskapet.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler