Mynewsday 2014 - Gratis påmelding, gratis PR-kunnskap
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Mynewsday 2014 – gratis påmelding"

Tips en venn om "Mynewsday 2014 – gratis påmelding"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Mynewsday 2014 – gratis påmelding

Mynewsday 2014Onsdag 2. april 2014 mellom kl. 08:30 og 15:00 er det igjen klart for Mynewsday på Fabrikken på Vulkan i Maridalsveien 13.

 

Programmet er spikret og undertegnede er en av bidragsyterne. Årets tema er «PR-suksess – Strategi, innhold og engasjement». RED Performance bidrar med å vise hvordan du kan bruke Mynewsdesk på en mer avansert måte, hvordan du blant annet kan gjøre søkemotoroptimalisering via verktøyet.

Intervju med Henny, ansvarlig for konferansen

Henny Wang

Henny Wang er merkeansvarlig i Mynewsdesk Norge.

 

Vi tok en liten prat med Henny Wang som er ansvarlig for arrangmentet hos Mynewsdesk Norge:

 

– Jeg har store forventninger til Mynewsday og tror absolutt det kommer til å bli en fin og lærerik dag. Vi har mange gode foredragsholdere på scenen som jeg er helt sikker på at kommer til å stå til forventingene. Vi åpnet påmeldingene i går og det har vært stor interesse, så jeg er sikker på at det i år som i fjor kommer til å bli fullt hus.

 

– De som har nytte av å delta på Mynewsday er de som har et hjerte som banker litt ekstra for PR og kommunikasjon. Er man interessert i litt påfyll innen disse temaene; digital PR og kommunikasjon, den digitale revolusjonen, sosiale medier, virale kampanjer, søkemotoroptimalisering av nyheter, innholdsmarkedsføring, historiefortelling og hvordan man kan oppnå suksess med egne medier, burde man absolutt ta turen.

PR-trenden i 2014: Bedrifter blir mediehus

 

Henny påpeker videre: – Jeg har spesielt lagt merke til at ”trenden” eller ”skiftet” mot at bedrifter og organisasjoner har begynt å operere som egne mediehus. Dette har virkelig fått fotfeste i Norge den siste tiden. Mange bedrifter ansetter nå journalister og innholdsbyråene har for alvor begynt å vokse frem. Bedrifter og organisasjoner har blitt genuint interessert i å fortelle gode historier til sine interessenter. Det har på mange måter også bidratt til at vi har blir bedre kjent med bedrifter og organisasjoner enn tidligere.

 

På bakgrunn av god historiefortelling ser jeg også at det har blitt økt fokus på det visuelle, man er i mye større grad enn før opptatt av gode bilder, og ikke minst gode videoer for å berike sine historier.

 

Meld deg på Mynewsday 2014 her!
Påmelding er gratis, men bindende.

Programmet for Mynewsday 2014 onsdag 2. april

08.30 – 09.15 Registrering og kaffe

09.15 – 09.30 Velkommen del 1

09.30 – 10.00 Alt. Alle. Alltid – Solfrid Flateby, daglig leder i Kronprinsparets Fond

10.00 – 10.40 Google og den digitale revolusjonen – Andreas Ekström, kulturjournalist i Sydsvenskan

10.40 – 11.00 Kaffe

11.00 – 11.40 Hvordan utnytte de ulike sosiale mediene til hvert sitt formål – Ingvild Moen, gründer og digital rådgiver i Resonate

11.40 – 12.00 Gutten som fryser – Henning Sverdrup, partner i Släger Kommunikasjon

12.00 – 13.00 Lunsj

13.00 – 13.10 Velkommen del 2

13.10 – 13.50 SEO og pressemeldinger – Slik bruker du Mynewsdesk effektivt – Magnus Strømnes Bøe, seniorrådgiver i RED Performance

13.50 – 14.30 Slik får du suksess med egne medier – Aina Lemoen Lunde, kreativ leder i PR-operatørene

14.30 – 15.00 Oppsummering og avslutning

15.00 – Mingling på sportspuben Pokalen, i lokalene til Fabrikken

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus har over ti års erfaring fra søkemotormarkedsføring og regnes som en av landets mest kunnskapsrike på området. Han er faglig ansvarlig for søkemotoroptimalisering og sørger for at våre kunder oppnår maksimale resultater fra organisk søk.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler