Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Hvordan legge til en bruker Google Tag Manager"

Tips en venn om "Hvordan legge til en bruker Google Tag Manager"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

Hvordan legge til en bruker Google Tag Manager

Hvordan legge til bruker Google Tag ManagerGoogle Tag Manager – GTM – er forenklet beskrevet en publiseringsløsning for scripts.

Ved å bruke systemet kan du mer effektivt styre hvilke scripts som ligger på hvilke deler av nettstedet ditt, når de skal benyttes, føre versjonskontroll og historikk.

Når RED Performance jobber med webanalyse eller betalte medier er fulle tilgangsrettigheter nødvendig.

Slik legger du til en bruker i Google Tag Manager

  1. Trykk på tannhjulet for kontoen du vil gi tilgang til.
  2. Trykk på Brukeradministrering.
  3. Trykk på Ny.
  4. Legg inn e-postadresse og angi tilgangsnivå.
Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner i selskapet.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler