Kurs i søkemotoroptimalisering av innhold
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Kurs i søkemotoroptimalisering av innhold"

Tips en venn om "Kurs i søkemotoroptimalisering av innhold"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Kurs i søkemotoroptimalisering av innhold

Kurs i søkemotoroptimalisering av innhold ved Magnus Strømnes Bøe
Begrepet «Content is king» er 17 år gammelt, men fortsatt like aktuelt.

Bill Gates skrev følgende i en artikkel i januar 1996:

 

Content is where I expect much of the real money will be made on the Internet…

 

Trafikk fra organisk søk er en av grunnpilarene til ethvert nettsted. For å få til søkemotoroptimalisering er innhold, og ikke minst optimalisert innhold, nøkkelen til suksess.

 

Kurs i søkemotoroptimalisering av innhold

2. september kan du lære hvordan du lager søkemotoroptimalisert innhold gjennom et omfattende heldagskurs i regi av Webgruppen. Kurset ledes av undertegnede (Magnus Strømnes Bøe), og vil bli gjennomført i Webgruppens lokaler sentralt i Oslo.

Dette kurset ble gjennomført i 2014, men du kan melde deg på nye kurs i søkemotoroptimalisering her.

Kursnavn:Lær å lage innholdet som Google elsker!

 

Kursdato og klokkeslett:

Tirsdag 2. september 2014 kl. 09:00 – 15:30

 

Adresse:Webgruppen, Strandgaten 19, Oslo

 

Pris:

NOK 4980,-

Forpleining:

Varm lunsj, kaffe, te, mineralvann, nøtter, frukt.

 

Kursprogram:

Din søkeordsstrategi

  • Hvordan kan innhold hjelpe deg å nå dine markedsføringsmål?
  • Hvilke ord bør du sikre deg synlighet på?
  • Hvordan finner du ordene som bruker selv benytter?

Innholdsbasert markedsføring

  • Hva søker bruker på i forskjellige faser av kjøpsprosessen?
  • Hvordan skrive overskrifter som tekkes bruker og Google samtidig?
  • Eksternt vs internt innhold

Strukturering og oppsett av websiden

  • Skal du ha flere sider eller alt på ett nettsted?
  • Hvordan bør malene dine være satt opp for å ha «Google-appell»?
  • Hvordan lage søkemotorvennlige menyer?

Tekstene

  • Hvor mye av teksten leser Google?
  • Hvordan strukturere tekst?
  • Formatering som letter forståelse og lesevennlighet

Andre innholdselementer som driver synlighet

  • Slik jobber du for å få bedre synlighet på bildesøk
  • Hvordan videoer kan bedre søkesynligheten din
  • Hvordan påvirke hvordan du fremstår på søketreffsiden hos Google?

Meld deg på kurs i søkemotoroptimalisering av innhold og lær å påvirke din egen synlighet og skrive innhold som Google elsker!

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus har over ti års erfaring fra søkemotormarkedsføring og regnes som en av landets mest kunnskapsrike på området. Han er faglig ansvarlig for søkemotoroptimalisering og sørger for at våre kunder oppnår maksimale resultater fra organisk søk.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler