Slik ser "nye" Instagram ut
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Ny annonsetype på Instagram"

Tips en venn om "Ny annonsetype på Instagram"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Ny annonsetype på Instagram

Det har tidligere vært mulig for noen få store bedrifter å annonsere på Instagram. Men om ikke lenge skal det også bli mulig for hvilken som helst bedrift å annonsere på den populære SoMe-kanalen.
Instagram presenterte også nylig en ny annonsetype på sin blogg: «carousel ads»

instagram ads carousel

Det skal altså bli mulig for annonsører å lage et «slideshow». Dette ble også mulig på Facebook for kort tid siden, noe som vi i Red Performance har begynt å bruke for bl.a. Proteinfabrikken:

pf caro

Slik forklarer Instagram det selv på sin blogg:

«A car company might share an array of different features of a vehicle and provide a link to learn more about the new model.»
Instagram (4 mars 2015)

Mange har også savnet muligheten til å kunne linke fra bildene sine. Det blir nå mulig med en «Les mer»-knapp:
instagram ads carousel

Instagrams presentasjonsvideo av «carousel ads» kan du se her:

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler