Mestvinnende byrå i INMA Performance Awards
Forrige uke ble INMA Performance Awards arrangert for å premiere de beste resultatene, og de mest innovative løsningene blant norske markedsførere.
Vår ambisjon er å skape gode resultater for våre kunder gjennom innovasjon og dedikasjon, derfor er vi ekstra stolte over prisene vi vant som tydelig beviser uttelling på våre kunders bunnlinjer. Tusen takk til alle våre flinke kunder og ansatte, som har gjort en strålende innsats i markedsarbeidet!
Gull i kategorien «Innovasjon»
For caset «Skript Google Docs = 40 x inntekt», hvor INMA skriver:
Bidraget ble berømmet for sine fantastiske resultater oppnådd ved forholdsvis enkle virkemidler. Juryen opplevde et godt fokus på automatisering, uten at det gikk på kompromiss med målretting og kvalitet. Dette skulle flere av oss ønske at vi hadde gjort selv
Gull i kategorien «Singelkanal»
For caset «100 000 gode søkeord satt i system», hvor juryen skrøt av de geniale virkemidlene, og melder at dette eksempelet vil bidra til å dra bransjen fremover.
Caset handler om å sette sammen et eget system hvor alle kundens produkter har unike annonser med oppdaterte priser, hvor produkter kun vises dersom de er på lager med mere. Systemet gjør det mulig å optimalisere alle søkeord på en skalérbar måte.
Sølv i kategorien «Singelkanal»
For caset «Trippel Adwords-profitt for Interflora». Interflora nådde nye høyder med sin Adwords-annonsering når de byttet byrå, og maksimerte stramme budsjetter når de fikk tilgang til ekspertise og unik teknologi. Deler av caset har tidligere blitt beskrevet her.