Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Google Analytics Certified Partner"

Tips en venn om "Google Analytics Certified Partner"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

Google Analytics Certified Partner

RED Performance Google Analytics Certified Partner

Med lisens til å analysere

RED Performance kan nå stolt skilte seg med nok et nytt kvalitetsstempel, Google Analytics Certified Partner. Google Analytics er et velkjent verktøy for de fleste innen bransjen, og søkegiganten anerkjenner at RED Performance kan sine saker innen Google Analytics. Med blant annet sølv i Performance Awards i analyse 2016 har vi etablert oss på et høyt nivå og leverer stadig flere oppdrag med en stor del webanalyse.

Gjennom en omfattende søknadsprosess for byråer, er nå RED Performance blitt sertifisert til å yte support innen Google Analytics og betal-versjonen Google Analytics 360 – og det som en kvalitetssikret partner.

Vurderingen fra Googles side gikk ut på å gå gjennom metoder, prosesser og tidligere case-studier fra selskapet. Deretter ble det foretatt et gruppeintervju for å gå dypere i detalj i hvordan RED Performance arbeider med oppdrag. Google var tydelige på at det er ikke hvem som helst de vil assosiere seg med når de utgir tillatelse til å bruke dette kvalitetsmerket,
sier administrerende direktør Magnus Strømnes Bøe i RED Performance.

Dypere innsikt – dypere forståelse – forbedringspotensial

Webanalyse er en sentral funksjon for alle som jobber med markedsføring og har betydelig trafikk på sine nettsider. Det sier oss ikke bare hvor trafikken til nettsiden kommer fra, men også hvordan brukere beveger seg gjennom siden og om de oppnår det bedriften har satt seg som mål.

Ytterligere kan vi differensiere dette ned i ulike segmenter for å se hvem som er mest lønnsomme per i dag og hvor man har mest potensiale i å vokse. Webanalyse gir deg dypere innsikt i brukernes realitet og gir deg muligheten til å finne ut hvor man må optimalisere for å oppnå flere konvertering og økt kundetilfredshet.

Vil du ha hjelp til å få dypere innsikt?

RED Performance sine webanalytikere står klar for å kunne hjelpe deg.
Les mer på tjenestesiden for webanalyse.

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner i selskapet.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler