Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Dårlige nettsider ødelegger for god markedsføring"
  • 7 delinger

Tips en venn om "Dårlige nettsider ødelegger for god markedsføring"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

RED Gruppen

Dårlige nettsider ødelegger for god markedsføring

Michelle Morgan i Clix MarketingMichelle Morgan fra Clix Marketing har skrevet en god bloggpost om hvordan dårlige nettsider ødelegger for betalt søk (eksempelvis Google AdWords). Dårlige nettsider ødelegger for all markedsføring.

Har du en lav konverteringsrate på nettstedet ditt, vil det være dyrt å investere i markedsføring.
Et veldig enkelt rasjonale å være med på, men jeg vil hevde at mange bommer på miksen i budsjettet.

Flytt noen kroner fra annonsering til konverteringsrateoptimalisering / CRO så får du mer effekt fra markedsføringsbudsjettet.

Les artikkelen på Search Engine Watch:

Your Terrible Website is Ruining Your PPC Performance

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner og leder eide og fortjente medier-avdelingen.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler