Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Man vs Machine – er ingeniøren den nye markedsføreren?"

Tips en venn om "Man vs Machine – er ingeniøren den nye markedsføreren?"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

RED Gruppen

Man vs Machine – er ingeniøren den nye markedsføreren?

Hva betyr dagens fokus på big data, automatisering og sanntid for oss markedsførere? Blir rådgiveren og kampanjeansvarlig marginalisert til fordel for roboter, slik traderne på Oslo Børs?

Se Magnus Nilssons foredrag fra 8minutes-konferansen.

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner og leder eide og fortjente medier-avdelingen.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler