Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Attribution Modeling / Flerkanalsanalyse nå tilgjengelig i Google Analytics"

Tips en venn om "Attribution Modeling / Flerkanalsanalyse nå tilgjengelig i Google Analytics"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Med forbehold om tilstrekkelig antall deltakere. Ved en eventuell avlysning varsles dette senest to arbeidsdager før kursdato.

RED Gruppen

Attribution Modeling / Flerkanalsanalyse nå tilgjengelig i Google Analytics

time-decay-attribusjon-300x200

Det er nå mulig å få tilgang til Attribution Modeling / flerkanalsanalyseverktøyet i Google Analytics.

Du må søke om å få tilgang, per nå kan dette gjøres via denne lenken: goo.gl/uHckk.

Verktøyet gjør det kjempelett å gjennomføre attribusjonsanalyse.

Løsningen var tidligere kun tilgjengelig i Google Analytics Premium, men nå er dette altså tilgjengelig i «vanlig» Analytics også.

Følgende attribusjonsmodeller er tilgjengelig:

attribusjonsmodeller

I tillegg er det også mulig å lage egne modeller.

Slik ser verktøyet ut, her har jeg satt opp med Siste klikk, Time Decay og posisjonsbasert.

attribution-modeling-tool-1024x540

Av

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus Strømnes Bøe er administrerende direktør i RED Performance. Han er også partner og leder eide og fortjente medier-avdelingen.

Flere artikler…

Google-sertifikat Bra søk-badge
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler