AdWords API-utvikling for bedre resultater
En API (application programming interface) er et grensesnitt for å kommunisere teknisk med en applikasjon. Via en API kan man dermed automatisere og skape funksjonalitet som ikke eksisterer i ordinære grensesnitt. Tidligere i år ble RED Performance godkjent av Google som utvikler mot dette grensesnittet.
Vi jobber fem dager i uken, men teknologien vår jobber syv dager i uken, 24 timer i døgnet.
Som James Bond har vi også vår egen hemmelige Q, som jobber hardt i Labben for å skape unik funksjonalitet for å hjelpe oss skape mer effektive markedsaktiviteter online. En av de første og mest visuelle produktene er dashboards som viser performance-data direkte på kontorets storskjermer. Tidligere var vi begrenset til å bruke data fra Google Analytics (via synkronisering med AdWords), men nå kan vi enklere visualisere trender og KPIer på detaljnivå fra data direkte i AdWords. Dette gjør at vi får en god oversikt over alle aktiviteter vi håndterer, og raskere kan reagere på trusler og muligheter.
Vi har flere nye spennende utviklingsprosjekt på gang som fokuserer på å kvalitetsikre kampanjer, noe som vil gi merkbar effekt for våre kunder gjennom unik funksjonalitet.