Display / RTB / Retargeting - RED Performance
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger

Tips en venn om "Display / RTB / Retargeting"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Display / RTB / Retargeting

Gjennom vårt unike RED-system D-matic kan vi tilby programmatiske kjøp av display-annonser for spesifikke målgrupper, og retargeting. Dette er et av de absolutt beste systemene i Norge.

Fordelen med å bruke et såkalt RTB-system (real-time bidding) for å kjøpe bannerannonser på kryss av nettsteder via en sentral enhet, i stedet for å for eksempel bruke Google Display og andre direkte kjøp på tradisjonell måte, er at du får kontroll på frekvense på tvers av nettstedene. Dette betyr en bedre brukeropplevelse, bedre effekt og muligheter til å fortelle en histprie gjennom sekvensielle annonser.

Prosessen består av

«RED er best i klassen på det å forvalte et mediebudsjett kunden har og evner å skape verdier og synergieffekter på tvers av ulike digitale flater. (…) ..samt drive frem programmatiske kjøp og fått hele salgsavdelingen vår til å sette økt fokus på dette og løftet det frem lenge før uttrykket programmatisk ble et «moteord» i bransjen»

– Ola Tveit, Nettavisen (nominert til årets medieselger 2014):

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler