Proteinfabrikken - RED Performance
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger

Tips en venn om "Proteinfabrikken"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen
Case

Proteinfabrikken

Utfordring

Tapt posisjon og salg i nettbutikk, som følge av økt konkurranse online fra internasjonale merkevarer.

Resultatet

211% økt inntekt fra søk. 585% økt inntek fra Facebook


PF strategi

Hvordan vi gjorde det

Implementerte performance marketing-strategi, som betyr:

  • Etablerte klare mål
  • Kontinuerlig måling
  • Kontinuerlig optimalisering av alle tiltak
  • Fleksibelt budsjett mellom kanaler. Allokering av ressurser til de tiltak som gir best effekt.

En nøkkelstrategi for å oppnå raske resultater var å ta tak i lavt hengende frukt på tvers av flere kanaler, i stedet for å forsøke og optimalisere 100% fra første dag. Dette er som regel den mest kostnadseffektive taktikken, som også gir størst avkastning på kort tid. Dette ga oss et solid fundament til å kunne optimalisere mot ytterligere resultater i alle kanaler.

"Vi gikk fra negativ trend til dobbelt salg i nettbutikken"

Egil Berli-Johnsen, Salgssjef, Proteinfabrikken
RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler