Vi rekrutterer! Se ledige stillinger

Tips en venn om "Å jobbe i RED Performance"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Lorem

Fakturering

Lorem ipsum

Kansellering

Lorem ipsum

RED Gruppen

Å jobbe i RED Performance

Lurer du på hvordan det er å jobbe i RED Performance? Noen av våre nyeste medarbeidere deler sine førsteinntrykk og erfaringer i jobben.

Erik Bonsaksen
Betalte medier-spesialist

Har mastergrad i Industriell Økologi fra NTNU. Erfaring som prosjektkoordinator fra oppstartsbedriften Cuponation i Tyskland, og som digital markedsfører i Miinto.

Hvorfor søkte du?

Jeg trengte å utvikle meg faglig, og kom over den ledige posisjonen i RED Performance. Tidligere hadde jeg kun skrapt på overflaten innen performance-basert markedsføring. Nå kunne jeg bli med i en av de sterkeste fagmiljøene i Norge, så jeg heiv meg rundt.

 

Hvordan er det å jobbe her?

Akkurat som førsteinntrykket. Mine kolleger har peiling på hva de holder på med, men tillater seg å ha det gøy på jobb. De er også flinke til å organisere sosiale arrangement etter arbeidstiden.

 

Hva har overrasket deg mest til nå?

Hvor grundig de lærer deg opp faglig. Det er innprentet i arbeidsmoralen å lære bort kunnskap, så det er aldri fjernt å spørre om hva det skulle være. Jeg har også fått full innføring i hvordan de jobber i de andre avdelingene i RED-gruppen. Innsikten gir meg en stor fordel faglig for å se hele det digitale landskapet.

 

 

Andreas Løken
Betalte medier-spesialist14379913_1098866833523526_4596978311090574266_o

Har bachelorgrad i Internasjonal Markedsføring fra BI og mastergrad i International Business Management fra Kingston University.

Hvorfor søkte du?

Etter studiene var jeg på leting etter en jobb hvor jeg kunne utvikle meg. Samtidig har jeg en stor interesse for digital markedsføring som har hatt en voldsom vekst de seneste årene. Det gode førsteinntrykket ble bare forsterket etter intervjuet og jeg følte at mitt fokus på utvikling og interesse for digital markedsføring lett kunne kombineres hos RED Performance.

 

Hvordan er det å jobbe her?

Jeg trives veldig godt. Jeg har følt meg velkommen fra dag 1. Det er et ungt miljø og et høyt tempo i hverdagen. Veldig klisjé å si, men det er et utrolig bra arbeidsmiljø. Du får tidlig praktisk erfaring og alle de ansatte er tålmodige og glade i å lære bort, som er noe av det jeg liker best ved å jobbe hos RED Performance.

 

Hva har overrasket deg mest til nå?

Dette er min første jobb etter studiene og jeg var usikker på hvordan overgangen til arbeidslivet ville være. Jeg bekymret meg unødvendig og integreringen har gått knirkefritt. Det var en veldig positiv overraskelse.

 

 

henreiette-grostadHenriette Grøstad
Betalte medier-spesialist

Har mastergrad i Strategic Marketing Management fra BI og jobbet deltid som markedsanalytiker i Egmont Publishing ved siden av studiene.

Hvorfor søkte du?

Jeg søkte hos RED Performance fordi jeg synes performance marketing er et kjempespennende område innenfor markedsføring. Digital markedsføring er i enorm vekst, hvor performance marketing er et av de største vekstområdene. Det å jobbe i Norges beste performance-byrå byr på utrolig mange spennende muligheter.

 

Hvordan er det å jobbe her?

Jeg trives utrolig godt så langt! Det er et ungt miljø med høyt tempo og masse energi. Utover et utrolig bra sosialt miljø, har det også vært ekstremt lærerikt. RED Performance har høyt fokus på læring og jeg har allerede lært utrolig mye på den korte tiden jeg har vært her.

 

Hva har overrasket deg mest til nå?

For meg er det viktig å få tillit og å jobbe med mennesker som har tro på at jeg har mye å bidra med. Jeg er overrasket over hvor mye tillit og ansvar jeg har fått fra starten. Alle har vært åpne for mine innspill og jeg får muligheten til å teste ut idéene jeg har.

 

 

magnus-olsenMagnus Olsen
Betalte medier-spesialist

Har mastergrad i Strategic Marketing Management fra BI.

 

Hvorfor søkte du?

Jeg hadde veldig lite kunnskap om performance marketing før jeg søkte her og visste lite om RED Performance, men noe traff meg i stillingsutlysningen. Det var ikke en corporate standard-mal, men en beskrivelse av det som virket som en veldig kul arbeidsdag og som uthevet et viktig verktøy, nemlig Excel. Jeg digger Excel!

 

Hvordan er det å jobbe her?

Helt konge! Jeg enda til gode å ikke ha lyst til å dra på jobb, noe jeg en eller annen gang opplevde i alle andre jobber jeg har hatt. Miljøet er ungt, og det fokuseres mye på læring og kompetanse. De er villige til å investere i sine ansatte, og som fersking har jeg allerede deltatt på en del seminarer og konferanser kun for at jeg skal få muligheten til å lære. Og lokalene er nye og freshe, midt i sentrum.

 

Hva har overrasket deg mest?

Hvor stort performance marketing er, i forhold til at det ikke ble nevnt med ett eneste ord i løpet av fem år på BI, og hvor raskt det vokser. Når man tenker på hvor ungt RED Performance er, så er veksten de siste to årene helt formidabel. Å være med på en sånn utvikling er utrolig spennende!

 

 

benedicte-bohmeBenedicte Bøhme
Prosjektleder

Studerte Reklame og Markedskommunikasjon på Bournemouth University. Jobbet i nettbutikk i London i to år med markedsføring av møbler og interiør.

 

Hvorfor søkte du?

Etter å ha jobbet to år i nettbutikk, ønsket jeg å få mer erfaring på byråsiden.  RED Performance er ledende innenfor prestasjonsbasert markedsføring og var derfor mitt naturlige førstevalg.  RED

Performance virket som et  nytenkende og innovativt sted å jobbe, noe jeg kan bekrefte etter mine første måneder her. Nye freshe lokaler,  og sentral beliggenhet er også et pluss!

 

Hvordan er det å jobbe her?

Det er helt supert. Synes det er fantastisk å jobbe med så mange flinke og hyggelige mennesker. Folk er alltid behjelpelige og du får virkelig en god teamfølelse.

Det var spesielt gøy da RED Performance vant to gull og en sølv på INMA Performance Awards og vi kunne tilegne oss æren av å være Norges beste performance byrå.

 

Hva har overrasket deg mest?

Fokuset på kompetanseheving er nok det jeg har blitt mest positivt overrasket over. Vi har blant annet dedikert 10% av arbeidsuken til kompetanseheving. Vi stiller på konferanser og seminarer for å alltid være oppdatert og ikke minst så har vi også veldig gode resurser innad i byrået. Det er et utrolig dynamisk miljø og det er rett og slett hyggelig å gå på jobb hver dag.

 

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler