Hva er CRO – Konverteringsrateoptimalisering?
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger

Tips en venn om "CRO – Konverteringsrateoptimalisering"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Hva er CRO – Konverteringsrateoptimalisering?

Innenfor performance marketing, er konverteringsrateoptimalisering / konverteringsoptimalisering / CRO / Convertion Rate Optimizing en systematisk metode å jobbe på for å øke prosentandelen av besøkende til en webside som konverterer til kunder (for eksempel kjøp i nettbutikk) eller utfører en ønsket handling på nettstedet (for eksempel melder seg på nyhetsbrev, laster ned en PDF og andre delmål)

Konvertertingsrateoptimalisering er definert på bakgrunn av nettstedets unike mål og behov (KPIer) og bakgrunnen for metoden er basert på innsikt som webanalyse og brukertesting.

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler