Title-tag - beskrivelse og eksempel
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Title-tag"

Tips en venn om "Title-tag"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Title-tag

Title-tag’en er den delen av siden som styrer hva tittelen på treffet i søkemotorenes resultatsider er.

Denne sidens title-tag er .

Treffet i Google, for denne siden, vil da se ut noe slikt som dette:



Forklaring på hva Title-tag’en er og hvordan bruk av Title påvirker synlighet i søkemotorene. Fra RED Performance’ ordbok for online markedsføring.

Teksten under den grønne lenken er da hentet fra Meta description tag’en.

Anbefalt lengde på en Title-tag er ca 50 tegn med mellomrom.
Bruker du flere tegn enn dette kutter Google ned innholdet og avslutter med tre prikker (…) slik:

En title tag med for mange ord blir kuttet ne…

Portrett av Magnus Strømnes Bøe

Skrevet av Magnus Strømnes Bøe

Magnus har over ti års erfaring fra søkemotormarkedsføring og regnes som en av landets mest kunnskapsrike på området. Han er faglig ansvarlig for søkemotoroptimalisering og sørger for at våre kunder oppnår maksimale resultater fra organisk søk.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler