Slik ser "nye" Instagram ut
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Ny annonsetype på Instagram"
  • 5 delinger

Tips en venn om "Ny annonsetype på Instagram"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Ny annonsetype på Instagram

Det har tidligere vært mulig for noen få store bedrifter å annonsere på Instagram. Men om ikke lenge skal det også bli mulig for hvilken som helst bedrift å annonsere på den populære SoMe-kanalen.
Instagram presenterte også nylig en ny annonsetype på sin blogg: «carousel ads»

instagram ads carousel

Det skal altså bli mulig for annonsører å lage et «slideshow». Dette ble også mulig på Facebook for kort tid siden, noe som vi i Red Performance har begynt å bruke for bl.a. Proteinfabrikken:

pf caro

Slik forklarer Instagram det selv på sin blogg:

«A car company might share an array of different features of a vehicle and provide a link to learn more about the new model.»
Instagram (4 mars 2015)

Mange har også savnet muligheten til å kunne linke fra bildene sine. Det blir nå mulig med en «Les mer»-knapp:
instagram ads carousel

Instagrams presentasjonsvideo av «carousel ads» kan du se her:

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler