Nye mobilkampanjer i AdWords for å drive anrop
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Egne mobilkampanjer i AdWords for at kundene skal ringe deg"

Tips en venn om "Egne mobilkampanjer i AdWords for at kundene skal ringe deg"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Egne mobilkampanjer i AdWords for at kundene skal ringe deg

Mange bedrifter bruker AdWords for å få mer trafikk til nettstedet sitt. Men har du egentlig mest behov for besøk på nettsiden? Vil kanskje en telefon fra en potensiell kunde være mer verdt? For de fleste nettbutikker er nok svaret nei. Men for servicenæringen slik som frisører, tannleger, advokater, forsikringsselskap og mange andre vil nok et anrop være viktigere enn et klikk.

Skapt for mobil

Google har målt at ca. 70 % av alle som søker fra mobil velger å ringe direkte til bedriften de fant i søkeresultatene. Derfor vil de gjøre det enda enklere for folk å ta kontakt med deg. Løsningen heter oppringningskampanjer. Egne kampanjer for å få potensielle kunder til å ringe deg.

 

mobil call

 

Denne kampanjetypen blir bare tilgjengelig for de som søker med enheter som kan foreta anrop, altså mobiltelefoner og visse nettbrett. For desktop anbefaler Google fremdeles å bruke anropsutvidelser til annonsene dine, som gjør mye av den samme nytten, men uten at telefonnummeret er like synlig.

Det blir veldig spennende å se hvor mange annonsører som vil teste ut dette i tiden fremover, og hvilke bransjer som er først ute. Vi ser for oss stort potensiale for lokale bedrifter og for de med mindre budsjetter som ønsker veldig konkrete leads.

 

Du ønsker ikke nødvendigvis å få så mange anrop som mulig, men flest/best mulig salg

Ta spesielle hensyn

Oppringningskampanjene i AdWords for er ikke som vanlige klikk-kampanjer for søk. Det er noen spesielle hensyn som bør tas:

 

Skulle du trenge hjelp til å opprette oppringningskampanjer, eller har du andre utfordringer innenfor digital markedsføring, ikke nøl med å ta kontakt med oss i dag!

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler