Man vs Machine - er ingeniøren den nye markedsføreren?
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "Man vs Machine – er ingeniøren den nye markedsføreren?"
  • 10 delinger

Tips en venn om "Man vs Machine – er ingeniøren den nye markedsføreren?"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

Man vs Machine – er ingeniøren den nye markedsføreren?

Hva betyr dagens fokus på big data, automatisering og sanntid for oss markedsførere? Blir rådgiveren og kampanjeansvarlig marginalisert til fordel for roboter, slik traderne på Oslo Børs?

Se Magnus Nilssons foredrag fra 8minutes-konferansen.

Portrett av Magnus Nilsson

Skrevet av Magnus Nilsson

Startet RED Performance en sommerdag i 2011 sammen med partnene i RED Gruppen. Har tidligere haft ulike lederroller i performancebyråer under 5 år i London. En mestere på svorsk, vilket ofte syns i bloggen.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler