6 tips for å øke engasjement på LinkedIn - RED Performance
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "6 tips for å øke engasjement på LinkedIn"

Tips en venn om "6 tips for å øke engasjement på LinkedIn"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Påmelding er bindende.

Fakturering

Faktura sender etter kursdeltakelse med 20 dagers betalingsfrist.

Kansellering

Grunnet kort tidsfrist, faktureres eventuelle kanselleringer med 100% av kursprisen.

RED Gruppen

6 tips for å øke engasjement på LinkedIn

linkedin copyØnsker du å øke engasjementet i sponsede oppdateringer på LinkedIn? Vi hjelper deg litt på vei, og summerer opp hvilke likehetstrekk vi kan se mellom sponsede oppdateringer som presterer godt. Disse seks tingene skaper et høyere engasjement.

 

Dette bør du gjøre for å skape mer engasjement:

  1. Start posten med et spørsmål
  2. Referer direkte til publikumet ved å skrive ”du” i stedet for ”man”
  3. Bruk nummererte lister
  4. Ha klare call-to-action for å lede brukerne
  5. Hold posten under 150 tegn
  6. Tilpass og optimaliser titler og beskrivelser

 

Portrett av Henriette Grøstad

Skrevet av Henriette Grøstad

Henriette har tidligere jobbet som markedsanalytiker i Egmont, og har en master i strategisk markedsføringsledelse. Hun jobber nå som betalte medier-spesialist med spesialisering innenfor annonsering i AdWords og på sosiale medier.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler