5 enkle tips til å forbedre bedriftssiden din på LinkedIn - RED Performance
Vi rekrutterer! Se ledige stillinger
Du leser "5 enkle tips til å forbedre bedriftssiden din på LinkedIn"

Tips en venn om "5 enkle tips til å forbedre bedriftssiden din på LinkedIn"

Del siden via sosiale medier

Meld deg på nyhetsbrev fra RED Performance

  • Vi sender ut e-poster ca 1 gang per uke
  • Siste nytt fra bransjen og RED
  • Produktoppdateringer, tips og nyheter
  • How-to-guides

Betingelser for kursdeltakere

Påmelding

Lorem

Fakturering

Lorem ipsum

Kansellering

Lorem ipsum

RED Gruppen

5 enkle tips til å forbedre bedriftssiden din på LinkedIn

Traffic to your website

LinkedIn har kåret topp 10 Company Pages i 2014. Ikke nok med det, men de trekker også frem hvorfor disse sidene gjør det så bra og hva du kan lære av dem. Vi har oppsummert hvilken lærdom du kan ta av de beste bedriftssidene på LinkedIn ved å samle de fem beste tipsene. Først får du en oversikt over bedriftene som toppet listen:

 

Topp 10 Company Pages

  1. Dell
  2. Evernote
  3. Hotsuite Media Inc.
  4. L’Oréal 
  5. Luxottica Group
  6. Marketo
  7. The Nature Conservancy
  8. Procter & Gamle
  9. Tesla Motors
  10. Wells Fargo

 

Spons ditt beste innhold

Har du et innlegg på LinkedIn du er fornøyd med og får god respons på? Hvorfor begrense rekkevidden til følgerne dine? Ved å sponse en oppdatering øker du rekkevidden dramatisk. LinkedIn tilbyr svært gode segmenteringsmuligheter, slik at du kan målrette innlegget ditt til de du mener det vil være interessant for.

 

Pin viktig innhold for å sikre synlighet

Har du en produktnyhet eller annet viktig innhold som du ikke vil skal forsvinne nedover i feeden på siden din med det første? Da har du mulighet til å «pinne» oppdateringen slik at den vil bli værende øverst på siden, selv om du kommer med nye oppdateringer. Smart, eller hva?

 

Del innhold som er relevant for dine følgere

Innholdet på bedriftsiden din trenger ikke kun å være innhold du skaper selv. Del gjerne relevant innhold fra andre kilder i tillegg.

 

Start diskusjoner med følgerne dine 

Ved å starte diskusjoner og legge ut korte spørreundersøkelser får du en dialog både mellom deg og dine følgere, og følgerne seg i mellom. Det skaper engasjement!

 

Målrett oppdateringene dine

Når vi lager annonser på LinkedIn legger vi mye arbeid i å definere hvilke målgrupper vi skal rette oss mot. Segmenteringsmuligheter finnes også for de organiske oppdateringene, og bør absolutt brukes. Alle oppdateringene dine er kanskje ikke like relevante for alle? Ved å målrette oppdateringene dine vil du skape mer relevant innhold for følgerne dine.

 

Se hele listen her og les alle tipsene her:

http://blog.linkedin.com/2014/12/09/announcing-linkedins-best-of-company-pages-2014/?src=li-house&veh=58350987142

 

Portrett av Henriette Grøstad

Skrevet av Henriette Grøstad

Henriette har tidligere jobbet som markedsanalytiker i Egmont, og har en master i strategisk markedsføringsledelse. Hun jobber nå som betalte medier-spesialist med spesialisering innenfor annonsering i AdWords og på sosiale medier.

Flere artikler…

RED Gruppen logo
Cookies / Informasjonskapsler